76720762_2462964273769487_8013963105191067648_o

Seminariu di strategia di illuminazione di Wanju

U seminariu di strategia di illuminazione di Wanju hè statu tenutu à Xinhui Longquan Hotel da u 2021/11/19-2021/11/20, .U direttore generale Freeman cù tutti i dirigenti in diversi dipartimenti hà assistitu à sta riunione è hà discututu a futura pianificazione strategica è a struttura organizzativa cù i prufessori di cunsultazione, sta riunione strategica hè particularmente impurtante per u sviluppu di Wanju Lighting in 2022.

NEW 2
NEW4
NEW 5
NEW 3

Attraversu l'analisi approfondita di l'ambiente strategicu di a cumpagnia, sta riunione furnisce una visione di u mercatu, predice i risichi è coglie l'opportunità.Dopu discussioni accese, a riunione hà clarificatu a direzzione cummerciale di Wanju Lighting in i prossimi trè anni è u mercatu, i prudutti, i talenti è e strategie di vendita in 2022.

NEW 1

L'attitudine di VACE ùn hè micca a paura di u passatu, micca a paura di u futuru, è di campà finu à u presente!

À u listessu tempu, VACE vole ringrazià tutti i nostri clienti per a so fiducia è sustegnu in noi !In u novu annu 2022, continueremu à furnisce soluzioni di illuminazione più efficaci, prufessiunali è convenienti per l'industria è i clienti cù una attitudine più rigurosa è un entusiasmu più pienu!

Nantu à a strada di avanzà, VACE aspetta di marchjà cun voi, andemu à travaglià inseme per u futuru inseme!

L'illuminazione richiede energia.I pruduttori, i diseggiani, l'ingegneri è l'utilizatori sò obligati di utilizà risorse limitate à u più grande effettu. VACE vi aiuta à risaltà à sta sfida fornendu solu a tecnulugia LED più efficiente.

In mette a ghjente in u core di a so strategia, VACE sviluppa è cuncepisce i so prudutti cun un focusu nantu à un approcciu attentu è orientatu à a percepzione di u disignu di l'illuminazione. compitu visuale in manu.

A luce hè essenziale.A luce hè puetica.A luce furnisce l'atmosfera è l'orientazione.A ghjente hà sempre utilizatu a luce cum'è una manera di creà lochi armoniosi. VACE capisce a luce cum'è a quarta dimensione di l'architettura.

Fighjendu nantu à u futuru, inseme cù i famosi esperti di illuminazione, disegnatori senior è consulenti di illuminazione, VACE Lighting hè sempre dedicatu à u sviluppu di i prudutti.Esplorendu u sviluppu di l'industria di l'illuminazione, VACE Lighting piglia l'applicazioni scientifiche cum'è guida, per mette in risaltu u valore di a "luce", per cuntinuà à circà l'"illuminazione di risparmiu energeticu, eco-friendly è prufessiunale".

Vastu oceanu, spiritu elevatu, determinazione crescente, futuru sfida!

Capitemu u pulsu di i tempi, cù u spiritu di "innuvazione, agilità, integrità è win-win".Unicemu a manu cù e famose marche internaziunali, per avanzà, per esse u benchmark di l'industria di l'illuminazione cummerciale.


Tempu di Postu: Mar-09-2022
Parlemu
Pudemu aiutà à capisce i vostri bisogni.
+ Cuntattateci