76720762_2462964273769487_8013963105191067648_o

U salottu hè adattatu per l'illuminazione basica cù spotlights ?

cumu accende a vostra casa?

A casa di parechje persone hè spessu solu equipatu cù una lampa di tettu è un candelabro cum'è l'illuminazione basica in u so salottu.Speranu d'utilizà u minimu numeru di lampade è u modu più prezzu per ottene a luminosità necessaria per a vita, per pudè caminari è fighjà a TV.

U metudu di installà solu a luce principale hè efficiente è prezzu, ma i so svantaghji sò evidenti.Micca solu u spaziu apparirà sordu, senza alcunu umore è atmosfera, ma ancu affettà l'emozioni di e persone in u spaziu.

Nta l'ultimi anni, cum'è a frequenza di l'usu di i spotlights hà aumentatu assai, hè ghjucatu più è più roli in u spaziu di casa.Ùn pò micca solu ottene l'illuminazione d'accentu lucali in suluzioni d'illuminazione cù luci principali, ma ancu suluzioni d'illuminazione senza luci principali.L'illuminazione di basa in.

I spotlights sò adattati per l'illuminazione basica in u salottu?

U spotlight hè un luminariu altamente cuncentratu, è a so irradiazione di luce hè specifica.U spotlight pò esse usatu cum'è l'illuminazione basica per u salottu?di sicuru pò.

Spotlight hè un illuminazione muderna tipica senza lampada principale è senza scala fissa.Ùn pò micca solu creà l'illuminazione basica di l'atmosfera interna, ma pò ancu esse usata cum'è illuminazione lucale.Pò esse ancu cumminatu è cambiatu liberamente.L'effettu hè sempre cambiante.L'altezza di u pianu è a dimensione di u spaziu sò limitati, è hè quasi pussibule di "puntà induve hè luminoso".

asdasd

I spotlights sò usati per rimpiazzà i lumi principali in u spaziu originale, è l'area di illuminazione hè spargugliata parzialmente, chì hè cunvenutu è praticu.I spotlights sò generalmente installati à u latu di u tettu per illuminà u muru di fondo di u divano o u muru di fondo di TV, aumentanu a luminosità di u spaziu, è rende l'illuminazione interna più stratificata.Stu disignu hè più avanzatu cà u grande candelabro, è l'altitudine di u pianu hè ancu elevata.

Inoltre, i spotlights d'oghje anu sviluppatu anguli di fasciu assai ricchi, è ci sò assai prudutti di distribuzione di luce larga, chì varieghja da 15 °, 30 °, 45 °, 60 °, è ancu 120 °, 180 °.A casa hà un effettu di scena drammaticu, ancu s'ellu hè usatu solu, ùn serà micca esageratu.

Cumu installà spotlights cum'è illuminazione basica

L'installazione di spotlights pò esse divisa in trè categurie: installazione dissimulata, installazione di superficia è rail guida.

1. Luci dissimulate

I spotlights dissimulati sò per incrustà i spotlights uniformemente in u tettu, chì ponu mantene u tettu frescu è delicatu, perchè ùn ci hè micca un angulu mortu di fonte di luce in u spaziu.

spotlight.2

Semu devi esse nutatu chì stu metudu di illuminazione deve esse incrustatu in u tettu, perchè u tettu deve esse riservatu in anticipu.

Inoltre, u tettu di i spotlights dissimulati hè generalmente 5-7cm grossu, per quessa, hè cunsigliatu di cuntrullà l'altezza di i lampi in 7cm.

2. Luci montate in superficia

U spotlight in superficia hè un tipu d'illuminazione chì assorbe u tettu à a superficia di u tettu è emette luce.Ci sò certe esigenze per l'apparizione, micca solu per sceglie a luce bè, ma ancu per cunsiderà l'aspettu di a lampada stessu, pruvate à ottene "bella luce quandu accende a luce, stylish quandu spegne a luce".

spotlight.3

3. Rail spotlights

Chì duverebbe fà se u mo salottu ùn hà micca un tettu?À questu tempu, i spotlights di guida di guida ponu esse installati.Sempre chì un rail di guida hè stallatu nantu à u tettu, pò esse illuminatu flexiblemente in tutte e direzzione, è a pusizione di a lampadina nantu à a pista è a direzzione di a prughjezzione di luce pò esse aghjustate secondu i bisogni attuali.

spotlight.4

Ci sò spotlights di ferrovia di guida chjuchi è grandi.Ci hè parechje specificazioni per sceglie, è ponu esse disassemblati è spustati in ogni mumentu, è a so direzzione è a pusizione ponu esse aghjustate in ogni mumentu.

Per esempiu, in l'esempiu in a stampa sottu, u spotlight di pista pò illuminà u muru è u desktop, è u spotlight di pista pò ancu esse usatu per illuminà a libreria è a stampa in u studiu o corridore.

spotlight.5 spotlight.6

In generale, a luce è a bughjura creati da i spotlights sò strati, chì ponu elevà u stilu di a casa da parechji livelli.Se u spaziu in a casa hè relativamente strettu, hè ancu più necessariu d'utilizà spotlights per illuminà i muri è l'intornu per fà chì u spaziu pare più apertu.

Sentite liberu di cuntattà u nostru VACE in casu di dumanda, u nostru squadra prufessiunale puderia dà una bona suluzione cumu selezziunà u spotlight, o pudete cliccà u ligame di l'articulu sottu per vede s'ellu ci hè interessu.

https://www.vacelighting.com/led-spotlight/


Tempu di Postu: Dec-27-2022
Parlemu
Pudemu aiutà à capisce i vostri bisogni.
+ Cuntattateci