76720762_2462964273769487_8013963105191067648_o

Reunione di ghjuramentu di prughjettu di fabricazione intelligente di cinque stelle

2021/7/9 hè un ghjornu per VACE per esse memorable per sempre.A cunferenza tenuta hè una di un significatu speciale per VACE.Ùn hè micca solu una riunione di mubilisazione per emancipà a mente è unisce u forge forward;hè una riunione incuraggente per cullà forza è inspirà u spiritu di cummattimentu.;Hè una cunferenza di fabricazione intelligente di cinque stelle chì si sfida à traversu a riforma è l'innuvazione, è diventerà una tappa impurtante in a storia di sviluppu di VACE.

NEW 6
NEW 7

U prughjettu hè divisu in cinque dimensioni: produzzione efficiente, gestione di qualità perfetta, cuntrollu di i costi, gestione in situ, team building, è a nostra squadra di audit.

NEW 8

I principali rispunsabilità di u gruppu di produzzione efficiente sò: guidà l'identificazione, l'analisi è a migliione di temi cunnessi à l'efficienza, cuncintrau in indicatori cum'è upph, tasso di efficienza è cusì.
Obiettivu 1: aumentà l'efficienza di a produzzione da 50%;Obiettivu 2: stabilisce norme di cuntrollu di efficienza.

NEW 9

A rispunsabilità principale di u gruppu di qualità perfetta hè di guidà l'identificazione, l'analisi è a migliione di i temi di qualità, cuncintrali nantu à indicatori cum'è a qualità attraversu a tarifa, a tarifa di difetti è cusì.
Obiettivu 1: riduce a perdita di qualità da 50%;Obiettivu 2: stabilisce standard di cuntrollu di qualità.

NEW 10

Responsabilità di u gruppu di cuntrollu di i costi: guidà l'identificazione, l'analisi è a migliione di temi cunnessi à i costi, è fucalizza nantu à a riduzione di a quantità di inventariu.
Target 1: riduce a quantità di l'inventariu da 50%;Obiettivu 2: stabilisce norme di cuntrollu di i costi.

NEW 11

Responsabilità di a squadra di gestione di u situ: guidà l'identificazione, l'analisi è a migliione di temi ligati à a gestione di u situ, è fucalizza nantu à a migliione di a visualizazione 5S è trè determinazioni in u situ.
Obiettivu 1: migliurà a valutazione 5S in situ da 50%;Obiettivu 2 : stabilisce norme di gestione è cuntrollu in situ.

NEW 12

Responsabilità di u gruppu di team building: guidà l'identificazione, l'analisi è a migliione di temi ligati à a gestione di a squadra, cuncintrau à a migliurà di a cura di l'impiegati, a morale è l'atmosfera.
Obiettivu 1: aumentà a satisfaczione di l'impiegati da 50%;Obiettivu 2: stabilisce standard di gestione di squadra.

NEW 13

Cridemu chì sottu a dirigenza di i capi di a cumpagnia, sottu a guida attenta è l'aiutu di cunsiglieri di fabricazione intelligente di cinque stelle, è cù i sforzi cumuni di tutti i membri di a famiglia VACE, per mezu di riformi di gestione, VACE averà sicuramente un dumane megliu è più brillanti. !


Tempu di Postu: Mar-10-2022
Parlemu
Pudemu aiutà à capisce i vostri bisogni.
+ Cuntattateci