76720762_2462964273769487_8013963105191067648_o

VACE in Guangzhou International Lighting Exhibition

U 3 d'aostu, a 27th Exhibition International Lighting di Guangzhou (2022 Guangya Exhibition) hè stata tenuta in grandezza à u Guangzhou Pazhou Exhibition Center.Cù u tema di "New Era, New Responsibilities", sta mostra face 1,288 espositori di marca inseme da 13 paesi è regioni, cù una superficie di mostra tutale di 110,000 metri quadrati, chì copre 11 sale di mostra.Cum'è sempre, cum'è un membru di l'espositori, Wanju Lighting hà fattu un aspettu stupente in a mostra, è hè impegnatu à furnisce l'industria cù una sperienza di scena piena di soluzioni di illuminazione intelligente in tutta a casa in a nova era.

In questa mostra, Wanju Lighting, cù u tema "Extremely Smart New Products Empowering Smart Homes", diventa u locu più populari da parechji espositori u primu ghjornu di a mostra.U stand d'esibizione era affollatu di i clienti ghjunti à visità, sperimentà è negoziate i novi prudutti, face un bellu paisaghju di u "campu di mostra"!

illuminazione vace.1

Illuminazione di scena piena intelligente per tutta a casa

A linea di prudutti di downlights / spotlights copre downlights, spotlights, luci di grille lineari è downlights montati in superficia.U cunduttore hè dotatu di una interfaccia di modulu intelligente standard, chì pò currisponde à i moduli intelligenti di diversi fabricatori.Supporta l'installazione incrustata è in superficia.Incontra i bisogni di a basa di casa è di l'illuminazione d'accentu.

downlight .1 downlight.2

A linea di prudutti di aspirazione magnetica copre trè serie: M20, M30 è M-mini.Cumpresu u modulu di illuminazione di a pista, u modulu di illuminazione d'inundazione, u modulu di illuminazione di a griglia, u modulu di illuminazione à l'angolo di rotazione di a griglia è u modulu di illuminazione di filu suspendu.Supporta l'installazione di fili incrustati, muntati in superficia è appesi.Pò esse assuciatu cù moduli intelligenti di e marche maiò.Realizà dimming è currispundenza di culore è applicazione di scena.

luce di pista magnetica .1 luce di pista magnetica.2

A linea di prudutti di illuminazione indiretta copre duie serie di I15 è I15pro.Ci hè una varietà di lunghezze è opzioni di putenza, chì ponu esse spliced ​​liberamente.Ci hè una varietà di opzioni di distribuzione di luce per risponde à i bisogni di diverse scene.À u listessu tempu, pò esse assuciatu cù scatuli di cuntrollu di diversi protokolli per rializà dimming è currispundenza di culore.Applicata à u spaziu di u patio, u muru, a linea retta di terra o l'arcu indirettu bisogni di illuminazione.

spotlight.1 spotlight.2

A linea di prudutti di illuminazione decorativa copre lampade da parete, lampade da terra, lampadari da pranzu è lampade à pedi.Aduttà u prucessu di disegnu d'ossidazione, u prucessu di galvanizazione d'alta qualità, u prucessu di casting di vetru, etc. In a realizazione di l'illuminazione funziunale, ghjoca un rolu in a decorazione di u spaziu è à migliurà a qualità di vita.I metudi di stallazione sò: tippu di filu suspendu, tipu di superficia, tipu di muru è tippu mobile, etc. Pò esse assuciatu cù moduli intelligenti di grandi marche.Realizà dimming è currispundenza di culore è applicazione di scena.

applique murale.1 plafoniera.2plafoniera.1 lumera lineari.1 plafoniera.3

U novu pruduttu cuncettu adopra diverse cumminazzioni di lampade di linea dolce è dura è fonti di luce puntuale, interfaccia di docking magnetica patentata, chì pò esse cumminata è cumminata da DIY, installazione flexible è còmuda;pò esse stallatu in una varietà di manere, cum'è u pavimentu, u filu suspendu, è u muru.U metudu di cuntrollu hè cablatu è wireless dimming è currispundenza di culore, è l'interfaccia di docking intelligente hè riservata, chì pò realizà l'interazzione di u ritmu di a musica è u spaziu di luce è ombra.Pò esse appiicatu à u fondu di TV, scrivania, spaziu di tavulinu, etc.

Media auturità in linea Live

U sgiò Xu, un espertu di illuminazione ben cunnisciutu da Yunzhiguang Lighting, hè ghjuntu à u stand di Wanju Lighting per fà un rapportu in tempu reale in forma di trasmissione in diretta in linea, cuncintratu à sbloccare novi prudutti cum'è l'aspirazione magnetica ultra-sottile di Wanju è luci di celu chjaru. !

VACE LIVE.1 VACE LIVE.2

U dopu meziornu di l'aostu 4th, u Signore Liu Keping, direttore di produttu di Wanju Lighting, hè statu invitatu à participà à u foru transfruntieru nantu à a nova catena di supply of light health and intelligent lighting, è purtò un pienu di merchenzie secche cù u tema di "Soluzioni d'applicazioni di illuminazione intelligente è per tutti i scenarii per a casa sana".Grande discorsu !

VACE LIVE.3 VACE LIVE.4

Se ùn avete micca visitatu u nostru spettaculu quellu tempu, puderia vene à a nostra fabbrica per verificà più è sapè più nantu à noi!

illuminazione vace.2

Wanju Lighting Factory Indirizzu: No 11, First Street, Wencheng West Road, Xiaolan Town, Zhongshan City, Guangdong Province.

Benvenuti à i clienti per visità a fabbrica in ogni mumentu!


Tempu di Postu: Aug-17-2022
Parlemu
Pudemu aiutà à capisce i vostri bisogni.
+ Cuntattateci