76720762_2462964273769487_8013963105191067648_o

Dassault Systèmes incarna un design sustenibile cù purificatore d'aria è illuminazione e-flow

Se a pandemia di COVID-19 hà amparatu qualcosa à i diseggiani, hè l'impurtanza di travaglià da a casa è a capacità di cullaburà, cumunicà è sparte idee in linea, è mantene a continuità cummerciale.Quandu u mondu riapre, a famiglia è l'amichi si riuniscenu è sò benvenuti torna in questi spazii privati.A necessità di case è posti di travagliu sicuri, puliti è sani hè più impurtante chè mai.Tony Parez-Edo Martin, designer industriale è fundatore di Paredo Studio, hà rinfurzatu a piattaforma cloud 3DEXPERIENCE di Dassault Systemes per creà un cuncettu innovativu di purificatore d'aria chjamatu e-flow.U disignu disguises e so funzioni di purificazione di l'aria è di ventilazione cum'è una luce pendente motorizzata.
"U mo travagliu di cuncepimentu hà per scopu di truvà risposte innovatori à e prublemi ambientali è suciali cum'è a mobilità urbana di a salute, chì aghju indirizzatu in u prughjettu di e-rescue sport cars 2021.rapportu, simu abituati à sente parlà di a qualità di l'aria in i zoni urbani, ma sta pandemia ci hà fattu curiosi di ciò chì hè in e fora di e nostre case, l'aria chì respiramu, tutta a casa o u spaziu di travagliu ", disse Tony Tony Parez - Intervista esclusiva. cù Edo Martin per a rivista designboom.
Suspendendu da u tettu, i purificatori d'aria e-flow parenu flutterà staticamente o cinematicamente sopra a stanza, creendu una atmosfera di luce pratica o rilassante.E lame alettate à doppia strata si muvianu lisamente cum'è l'aria hè attirata in u sistema di filtru in fondu, pulita è poi dispersa attraversu l'aletta superiore.Questu assicura una ventilazione uniforme di a stanza per via di u muvimentu di e mani.
"L'utilizatori ùn volenu micca chì u pruduttu li avvisassi constantemente di a presenza di un virus, ma deve assicurà a sicurità di i residenti", spiegò u designer."L'idea hè di disguise suttilmente a so funzione cù un sistema di illuminazione.Unisce a purificazione di l'aria versatile cù un sistema di illuminazione.Cum'è un candelabro suspendu da u tettu, hè perfettu per legittimà a ventilazione è l'illuminazione.
Da u so scheletru, pudete vede quantu organicu hè u purificatore d'aria.A forma naturali è u muvimentu hà influenzatu direttamente u so cuncettu.U risultatu pueticu riflette e forme truvate in l'opera architettonica di Santiago Calatrava, Zaha Hadid è Antoni Gaudí.Umbraculu di Calatrava - un pavimentu curvo in Valencia cù forme ombreggiate destinate à priservà a biodiversità - mette in risaltu u so paragone.
"U disignu s'ispira da a natura, a matematica è l'architettura, è u so aspettu dinamicu hè assai pueticu è emutivu.E persone cum'è Santiago Calatrava, Zaha Hadid è Antoni Gaudí anu inspiratu u disignu, ma micca solu.Aghju utilizatu Dassault Systemes 3DEXPERIENCE in u nuvulu.A nova applicazione di piattaforma, l'applicazione hè ottimisazione di topologia per u flussu d'aria. Questu hè un software chì genera una forma simulando i paràmetri di u flussu di l'aire è di l'input, chì poi formate in diversi disinni. di architetti famosi, chì sò puetici ", spiegò Tony.
L'ispirazione hè catturata è rapidamente cunvertita in idee di design.Una applicazione intuitiva di sketching naturali è strumenti di sketching 3D sò aduprati per creà volumi 3D conceptuali, rendendu faciule fà sparte diagrammi cù i culleghi.3D Pattern Shape Creator esplora mudelli cù un putente mudellu generativu algoritmicu.Per esempiu, e superfici ondulate superiore è inferiore sò state generate cù una applicazione di modellazione digitale.
"Aghju sempre principiatu cù sketches 3D per rapprisintà i diversi assi di l'innuvazione cum'è a modularità, a sustenibilità, a bionica, i principii cinetici o l'usu nomade.Aduprà l'app CATIA Creative Design per passà rapidamente à 3D, induve e curve 3D mi permettenu di creà a prima geometria, vultà in daretu, è cambiendu visualmente a superficia, aghju trovu chì questu hè un modu assai convenientu per esplorà u disignu ", aghjunse u designer. .
Per mezu di u travagliu innovativu di Tony, i diseggiani spessu collaboranu cù l'esperti di a cumpagnia, l'ingegneri è altri disegnatori per pruvà è pruvà novi sviluppi di software nantu à a piattaforma Dassault Systemes 3DEXPERIENCE in u nuvulu.Sta piattaforma hè aduprata per tuttu u sviluppu di cuncepimentu di prucessu elettronicu.U so inseme cumpletu di strumenti permette à i sviluppatori di imaginà, affissà è testà i purificatori d'aria è ancu capisce i so bisogni meccanichi, elettrici è altri di u sistema.
"U primu scopu di stu prughjettu ùn era micca di pruvà l'uttellu, ma di divertisce è scopre e pussibulità di l'idea", spiegò Tony."Tuttavia, stu prughjettu m'hà veramente aiutatu à amparà e tecnulugia novi da Dassault Systèmes.Hanu assai grandi ingegneri chì combinanu tecnulugia per sviluppà applicazioni.Attraversu u nuvulu, l'aghjurnamenti over-the-air aghjunghjenu novi miglioramenti à a casella di strumenti di u creatore.Unu di i grandi strumenti novi chì aghju pruvatu, era un driver di flussu cun un disignu generativu chì era perfettu per sviluppà un purificatore d'aria perchè hè una simulazione di flussu d'aria.
U sistema permette di creà è di cullaburazione cù altri designer, ingegneri è stakeholder da ogni locu in u mondu.
A scatula di strumenti impressiunanti è in evoluzione di a piattaforma 3DEXPERIENCE hè cumplementata da a so natura di nuvola multi-dominiu.U sistema permette di creà è di cullaburazione cù altri designer, ingegneri è stakeholder da ogni locu.Grazie à l'accessu in nuvola, ogni impiigatu cù accessu à Internet pò creà, visualizà o pruvà prughjetti.Questu permette à i diseggiani cum'è Tony di passà rapidamente è facilmente da l'idea à a visualizazione è u disignu di l'assemblea in tempu reale.
"A piattaforma 3DEXPERIENCE hè assai putente, da servizii web cum'è stampa 3D à capacità di cullaburazione.I creatori ponu creà è cumunicà in u nuvulu in modu assai nomade, mudernu.Aghju passatu trè settimane à travaglià stu prughjettu in Cape Town, Sudafrica ", disse u designer.
U purificatore d'aria e-flow di Tony Parez-Edo Martin dimostra a capacità di cuncettualizà rapidamente è efficacemente prughjetti promettenti da l'idea à a produzzione.A tecnulugia di simulazione valida l'idee per megliu decisioni in tuttu u prucessu di cuncepimentu.L'ottimisazione di a topologia permette à i diseggiani di creà forme più ligeri è più organiche.I materiali ecologichi sò stati scelti cù i requisiti di prestazione in mente.
"I creatori ponu cuncepisce tuttu nantu à una piattaforma cloud.Dassault Systèmes hà una biblioteca di ricerca di materiali sostenibili per chì i purificatori d'aria ponu esse stampati in 3D da bioplastiche.Aghjunghje personalità à u prughjettu mischjendu poesia, sustenibilità è tecnulugia.A stampa 3D offre assai libertà perchè vi permette di creà forme chì ùn ponu micca esse ottenute cù u modellu à iniezione mentre sceglite i materiali più ligeri.Ùn hè solu ecologicu, ma serve ancu di candelabro ", cuncludi Tony Parez-Edo Martin in una entrevista esclusiva cù designboom.
A piattaforma 3DEXPERIENCE di Dassault Systèmes hè un sistema unicu per passà da l'idea à a produzzione.
Una basa di dati digitale cumpleta chì serve cum'è una guida inestimabile per ottene dati di produttu è informazioni direttamente da u fabricatore, è ancu un riccu puntu di riferimentu per u sviluppu di prughjettu o prugramma.


Tempu di Postu: Aug-11-2022
Parlemu
Pudemu aiutà à capisce i vostri bisogni.
+ Cuntattateci